דרכים לשדרוג יחסי מין אנאליים, שדרוג יחסי מין אוראליים

רוצים לקבל הנחות ומבצעים חמים? השאירו פרטים

יחסי מין לא חייבים להיות עניין חדגוני ומשעמם וניתן להעשיר אותם על ידי שימוש בתכשירים מסוגים שונים, צעצועי מין וראש פתוח. זוגות שנהנים מקיום של יחסי מין באופן תדיר יגלו מעת לעת דברים חדשים שיעשירו ויעצימו את החוויה המינית שלהם. שדרוג יחסי המין יכול להתבטא הדרכים שונות ביניהן הכנסת אביזרים שונים לחדר השינה, צפייה בסרטוני סקס והרבה פתיחות.

תחת Bed Games דרכים לשדרוג יחסי מין אנאליים, שדרוג יחסי מין אוראליים
תחת Bed Games דרכים לשדרוג יחסי מין אנאליים, שדרוג יחסי מין אוראליים

הדעות בקשר ליחסי מין אנליים הן חלוקות וישנם אנשים אשר עשויים להירתע מהנושא. מאידך נשים וגברים רבים פתוחים להתנסות ביחסים מסוג זה ובמקרים רבים גם מפיקים מכך הנאה רבה. היות ומדובר על חדירה לא טבעית לחלוטין אז ניתן לשער שהנחדר או הנחדרת יבקשו להשתמש בחומרי סיכה כל שהם שיאלחשו את אי הנעימות ויגרמו ליותר הנאה בקרב שני הצדדים.

סקס אוראלי בתור משחק מקדים

כל מי שחווה אי פעם סקס אוראלי מכיר את התחושות שמתלוות אליו. סקס אוראלי מתבצע עם איברים שקשורים לאזור הפה וביניהם השפתיים, הלשון ועוד איברים שניתן לחכך. על מנת להביא להנאה מלאה במין אוראלי מומלץ להצטייד בתכשירים שונים שנועדו למקסם את החוויה:

קונדומים בטעמים – אם אתם זוג מהסוג הזהיר אז ניתן לרכוש קונדומים בטעמים שונים שיענגו את מי שמעניק את הסקס האוראלי. ישנם טעמים שונים וכל אחד יחליט לאיזה טעם הוא מתחבר.

ישנם זוגות שמשקיעים זמן רב בתענוגים אוראליים. זוגות אלו כבר מכירים בוודאי את מגוון התנוחות שניתן לבצע ביניהן תנוחת ה-69 שבה הגבר והאישה מעניקים אחד לשנייה סקס אוראלי ועוד תנוחות רבות.

ישנם צעצועי מין שניתן לשלב אותם במהלך סקס אנאלי או אוראלי כמו למשל פלג לישבן שמסייע בפעולה האנאלית. אביזר זה מתאים לגברים וגם לנשים.

ישנם דילדואים בגדלים שונים שיכולים לענג מאוד ולהכניס עוצמה בסקס המשותף.

יחסי מין אנאליים – להזדיין בסבלנות

אנאלי Bed Games
אנאלי Bed Games

לא מומלץ לדחוק בבן או בת הזוג בדרך לקיום יחסי מין אוראליים או אנאליים. ככל שהנושא יהיה יותר הדדי ויתקבל בהחלטה משותפת כך גם ההנאה תהיה יותר גדולה וניתן יהיה לשדרג את יחסי המין.

רוצים לקבל הנחות ומבצעים חמים? השאירו פרטים

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקההמשיכו לקנות
    ×
    ×

    עגלת קניות